طراحی سایت 2

طراحی سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت 2

طراحی سایت - بهینه سازی سایت

وارد بازار کار شوید


وقتی با ابزارهای طراحی سایتِ خود ، کار کردید، و همه چیز دستتان آمد ، و کار با سایت خودتان را یاد گرفتید، زمان شروع کار برای پروژه هایِ دیگران فرا رسیده است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید، آیا می خواهید به عنوان یک محقق کارکنید یا به عنوان یک طراح سایت، در یک سازمان یا بصورت آزاد یا به اصطلاح فریلنسری (freelance) فعالیت نمایید.


در هر صورت، اگر می خواهید به عنوان یه طراح سایت بطور جدی کار کنید باید یکسری چیزها را در نظر بگیرید. شما باید یک سایت از نمونه کارهایتان بسازید و آن را به روز نگه دارید. به یاد داشته باشید که روش هایِ طراحی سایت، دائما در حال تغییر هست. آنچه که سه سال پیش مُد بود، ممکن است اکنون قدیمی شده باشد. بنابراین برای اینکه یک تصویر حرفه ای از خود، در ذهن دیگران بسازید، باید آخرین نمونه کارهایتان کاملا به روز باشد. و با استفاده از متد های روز ساخته شده باشند.برای رسیدن به این هدف، مطالعه ی مقالاتِ آموزش طراحی سایت ، از منابع معتبر را همیشه در برنامه روزانه یا هفتگی خود قرار دهید.


خودتان را آنالیز و تجزیه تحلیل کنید. نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید. بدانید چه چیز هایی را بلدید و چه چیزهایی را بلد نیستید و درصدد آموختن آنها برآیید.


دیگران را از مهارت های خود آگاه کنید. خودتان را نادیده نگیرید، اما به یاد داشته باشید که درمورد اولین کارهای شما ، به دست آوردن پول مهم نیست، بلکه تجربه و ارتباطاتی که به دست می آورید ارزشمند است.


طراحی یک موضوع بسیار ذهنی است و طراحی سایت، از این موضوع مستثنا نیست. شما باید در کار خود خلاقیت نشان دهید و نمونه کار های منحصربفردی را ارائه دهید.


  اگر می خواهید در زمینه طراحی سایت کار کنید، شما باید یاد بگیرید چگونه برای خود بازار کار ایجاد کنید تا بتوانید محصولاتتان را بفروشید. روی مهارت های ارتباطی خود کار کنید،  یک نامِ تجاریِ شخصی، ایجاد کنیدو به یاد داشته باشید سازماندهی شده کار کنیدو از تجربیات خود درس بگیرید.


مشکلات و چالش های مسیر، فرصتی برای یادگیری هستند و شما را به سمت یک طراحِ حرفه ای شدن، سوق می دهند. حالا شما در راه موفقیت هستید، به یاد داشته باشید که هر کاری صبر و شکیبایی، می طلبد، هیچ چیزِ خوب، آسان به دست نمی آید. پس نگرشی مثبت داشته باشید و از مسیری که قدم در آن گذاشته اید لذت ببرید.





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.